srijeda, 1. lipnja 2016.

BLOODY BERRY – VOĆNA TORTA








BLOODY BERRY – VOĆNA TORTA



Taman sam se počela hvaliti kako sam napravila ovu voćnu tortu i onda sam shvatila kako je ovih dana dosta žena pripremalo neke slastice sa voćem, pa valjda nam je svima počelo udarati proljeće u glavu  S obzirom da sam se nedavno zaposlila u proizvodnji kolača, tamo u razgovoru sa prijateljicom inače slastičarkom, spomenula mi je kako je isprobala ovu tortu sa coolinarike, koja je nju i njene ukućane ostavila bez riječi. Naravno, odmah sam i sama krenula u isprobavanje. Mogu samo reći da nam je torta fantazija i svakako ju preporučujem. Biskvit je poseban, sočan, mekan, dok je krema posebno kremozna, jer sam na kraju dodala šlag u prahu i još to sve sa voćem, ma odlično. Inače sam koristila zamrznuto mix šumsko voće, ali možete koristiti po želji ili jednostavno ono koje imate pri ruci. Dok sam čitala recept po kojem sam pripremala tortu, piše da se može pripremljena smijesa za biskvit peći na tri puta, mada sam se ja odlučila skratiti vrijeme i ispeći ga zajedno. Naravno, kada se peče veća količina biskvita, potrebno je i produljiti vrijeme pečenja što sam i učinila. Na kraju sam dobila tri tanka biskvita uz pomoć žice koja mi uvijek dobro dođe da dobijem jednake i ravne dijelove. Mada je u receptu pisalo da se torta slaže u obruču, nije bilo potrebno jer je sve dovoljno čvrsto, tako da sam slagala tortu direktno na tacni. Torta se može ukrasiti po želji, ovoga puta moj izbor je bio šlag koji se odlično uklopio.























SASTOJCI
  • BISKVIT ČOKOLADNI
  • 300 gr brašna
  • 100 gr kakaoa
  • 260 gr šećera
  • 1,5 žličica praška za pecivo
  • 2 žličice sode bikarbone
  • prstohvat soli
  • 250 ml mlijeka
  • 1 žličica ekstrata vanilije
  • 125 ml ulja
  • 250 ml ključale vode
  • 2 cijela jaja
  • KREMA OD VANILIJE
  • 1 l mlijeka
  • 150 gr šećera
  • 2 vrećice vanilin šećera
  • 2 žličice ekstrata vanilije
  • 3 pudinga od vanilije
  • 125 gr margarina
  • 2 vrećice šlaga u prahu
  • VOĆNA KREMA
  • 450 gr zamrznutog mix voća
  • 150 gr šećera
  • 100 ml vode
  • 70 gr gustina
  • 7 žlica vode
  • 50 gr margarina
  • DEKORACIJA:
  • 400 ml vrhnja za šlag

ČOKOLADNI BISKVIT

1. Suhe sastojke pomiješajte.
2. Posebno dodajte jaja, mlijeko, ulje i ekstrat vanilije, sjedinte tek toliko da se sastojci povežu.
3. Smijesi postepeno dok miksate dodavajte pripremljene suhe sastojke i na kraju prokuhanu vodu.
4. Na dno kalupa 26 cm postavite masni papir i izlijte pripremljenu smijesu za biskvit.

5. Stavite peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 35-40 min.

6. Pečeni biskvit ostavite da se ohladi, a onda ga možete prerezati na tri dijela.

KREMA OD MIX VOĆA

1. Zamrznuto voće ostavite da se otpusti, mada je meni na pola ostalo zamrznuto što ne smeta.
2. Stavite voće u lončić zajedno sa vodom i šećerom, te na srednjoj vatri ostavite da prokuha.
3. Gustin pomiješajte sa 7 žlica vode, te ga ukuhajte u voće, nastavite na srednjoj vatri kuhati sve zajedno dok se krema ne zgusne.
4. Kada kremu sklonite sa vatre dodajte margarin i miješajte dok se ne istopi.
5. Sve zajedno ostavite da se ohladi.

VANILIN KREMA


1. Pudinig, šećer i vanilin šećer razmutite sa malo mlijeka, a u ostatak dodajte aromu vanilije i stavite kuhati.
2. U uzavrelo mlijeko dodajte pripremljeni puding i kuhajte dok ne postane gust.
3. Ostavite da se ohladi.
4. Dodajte margarin sobne temperature, te zajedno izradite.
5. Na kraju dodajte prah za šlag i miksajte dok krema ne postane pijenasta.

SLAGANJE

1. Biskvit
2. Pola voćne kreme
3. 1/3 vanilin kreme
4. Biskvit
5. Druga polovina voćne kreme
6. Druga trećina vanilin kreme
7. Biskvit – ukoliko se sredina malo napiri, možete ju odrezati
8. Ostatak vanilin kreme
9. Šlag
10. Ostavite u frižideru da prenoći i tako se stegne.

Nema komentara:

Objavi komentar