srijeda, 1. lipnja 2016.

RAFAELO TORTA SA JAGODAMA I KOKOSOM

Od kada su se u trgovinama pojavile prve jagode moja kćerkica i ja nismo mogle izdržati da ih ne probamo, bez obzira što je opće poznato da te prve i nisu nekog posebnog ukusa. Naravno, odmah je došla i ideja da od njih pripremim neki kolač ili tortu. I ova rafaelo torta je i više nego ukusna! Često mi je gušt posjetiti blog moje prijateljice Željke Mamina jela, gdje sam naišla na ovaj simpatičan recept za tortu sa jagodama i kokosom. Taman se podudario i moj rođendan, tako da smo svi uživali u novim kombinacijama voćne torte. Trebat ćete odvojiti malo vremena da bi se napravila ova rafaelo torta, ali vjerujem da ćete biti zadovoljni, posebno kremom.
Vjerovatno ste primjetili da neko vrijeme nisam objavljivala nove recepte. Mnogi od vas će znati o čemu govorim kada kažem da se borim sa nedostatkom vremena, jednostavno u pitanju su novi posao, mala djeca, kuća, baščica i obaveze, obaveze… Pošto mene već poznaju kao tvrdoglavu osobu koja si ponekad zacrta previše obaveza, tako ću se nadalje potruditi ipak malo češće objavljivati po koji novi receptić 🙂 Ovaj blog je jednostavno dio mene u kojem sa vama dijelim ono što zaista volim raditi, a bez obzira što radim u proizvodnji kolača, slastice mi nikada ne dosade.

SASTOJCI
  • KORE
  • 8 bjelanjaka
  • 12 žlica šećera
  • 140 gr kokosa
  • 2 žlice brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • ŽUTI FIL
  • 1 l mlijeka
  • 8 žumanjaka
  • 200 gr šećera
  • 2 pudinga sa ukusom slatkog vrhnja
  • 2 žlice brašna
  • 2 vanilin šećera
  • 250 gr margarina
  • 40 gr šlaga u prahu
  • 60 gr mlijeka u prahu
  • FIL OD JAGODE
  • 500 gr jagoda očišćenih
  • 200 gr šećera
  • 2 pudinga od jagode
  • 250 ml vode
  • DEKORACIJA
  • šlag
  • kokos
  • jagode
  • čokolada

KORA OD KOKOSA

1. 4 bjelanjka izradite u čvrsti snijeg, nastavite postepeno dodavati 6 žlica šećera.
2. 1 žlicu brašna pomiješajte sa ½ praška za pecivo i sa 70 gr kokosa dodajte u bjelanjke, te lagano sve sjedinite.
3. U kalup promjera 26 cm na dno postavite masni papir i izlijte pripremljenu smjesu.
4. Stavite koru peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 20 minuta.
5. Ponovite postupak sa drugom korom.

ŽUTI FIL  SA PUDINGOM OD SLATKOG VRHNJA

1. Žumanjke, puding od slatkog vrhnja, brašno, šećer i vanilin šećer izradite sa malo mlijeka, a ostatak mlijeka stavite kuhati.
2. Kada mlijeko zavri dodajte pripremljene sastojke i kuhajte sve na srednjoj vatri.
3. Ostavite kremu da se ohladi, bilo bi dobro da prilikom hlađenja krema bude prekrivena prozirnom folijom da se ne uhvati kožica ili ju samo često promješajte.
4. Margarin sobne temperature izradite sa šlagom u prahu, kojeg nije potrebno prethodno izađivati.
5. Margarin umiješajte u ohlađenu kremu.
6. Dodati mlijeko u prahu i sve dobro sjedinite.
7. Bilo bi dobro kremu držati u frižideru barem 1 h prije mazanja, jer će se malo stegnuti i bit će sa njom lakše premazivati tortu.

Nema komentara:

Objavi komentar