srijeda, 1. lipnja 2016.

KOLAČ SA JAGODAMA, MASCARPONE SIROM I VANILIN KREMOM

Ovih dana često razmišljam kako bih pojela neki kremasti kolač sa jagodama ,mascarpone sirom i vanilin kremom. Kombinirala sam u glavi kako bih to mogla izvesti te sam se bacila na posao. Moram odmah reći da sam prezadovoljna ukusom kolača, tako da ga rado mogu preporučiti. Za izgled kolača zaslužna je tepsija u kojoj sam ga slagala, tako da bi jedino napomenula kako možete koristiti širu od moje, vjerujem da će sigurno ispasti još ljepši. Prva zamisao mi je bila koliko vanilin kreme skoro toliko i mascarpone kreme, to bih uspjela da sam prepolovila količinu vanilin kreme, biskvit bi onda mogao ići i sa 3 jaja i to sve u manjoj tepsiji. Neću vas sada zbunjivati sa mojim kobinacijama, uglavnom za ovu varijantu svakako će biti potrebna malo veća tepsija nego što sam ja koristila.

SASTOJCI
  • BISKVIT:
  • 4 jaja
  • 100 gr šećera
  • 120 gr brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • KREMA OD VANILIJE:
  • 1,5 l mlijeka
  • 230 gr brašna
  • 170 gr šećera
  • 2 kom puding od vanilije
  • 3 žumanjka
  • 1 margarin
  • KREMA SA JAGODAMA:
  • 500 gr jagoda
  • 6 žlica šećera
  • 6 dcl vode
  • 2 kom pudinga od vanilije
  • KREMA OD MASCARPONE SIRA:
  • 500 gr mascarpone sira
  • 250 ml slatkog vrhnja
  • 70 gr šećer u prahu (šećer može po ukusu, ovisi koliko je slatko vrhnje slatko)
  • 50 gr bijele čokolade za naribati

PRIPREMA MEKANOG BISKVITA

  1. Odvojite žumanjke od bjelanjaka
  2. Bjelanjke izradite u čvrsti snijeg i potepeno dodajte šećer.
  3. Dodajte žumanjke i pjenjačom kratko sjedinite.
  4. Brašno pomješajte sa praškom za pecivo i ubacite u jaja, te zajedno pjenjačom sjedinite koliko je potrebno.
  5. Tepsiju lagano pouljite i pobrašnite, te ulijte pripremljenu smijesu. Tepsija koju sam ja koristila je dimenzija 21 X 36 cm, a vi svakako koristite malo veću.
  6. Stavite biskvit peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva oko 20 min.
  7. Ostavite da se ohladi.

    PRIPREMA KREME OD VANILIJE

    1. Brašno, šećer, puding i žumanjke sjedinite sa malo mlijeka, a ostatak mlijeka stavite kuhati.
    2. U uzavrelo mlijeko dodajte pripremljene sastojke i nastavite kuhati dok ne postane gusto.
    3. Kremu ostavite da se ohladi.
    4. Dodajte margarin sobne temperature i sjedinite sa vanilin kremom.
    5. Kremu rasporedite preko biskvita.

Nema komentara:

Objavi komentar